dinsdag 14 januari 2014

Wachten duurt lang.......................




Al lange tijd ben ik opzoek naar mooie borduurgaren. En die heb ik gevonden.
Nu is het wachten tot al dit moois aankomt. De mooie heldere kleuren, pastels , neon en zelfs reflecterende garen zijn voor mij geweldig.

Ook nog even wat grote stofknopen besteld en hopen dat de douane meewerkt.

Wachten duurt lang lang lang, wat duurt dat wachten lang.
Het idee is om de stofknopen te gaan borduren en deze voor meerder projecten te gaan gebruiken. Leuk om zelfgemaakte creaties net iets extra's te geven.

In de tussen tijd dan toch nog maar werken met de stofknopen & DIY producten welke ik al in mijn collectie heb.


Startersets, punaises, magneten, paperclips en nog veel meer leuks om mee los te gaan.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje plaatst