dinsdag 11 februari 2014

Huishoudbeurs 2014


 

Woendag gaan we opbouwen voor de huishoudbeurs. Ik heb er ontzettend veel zin in. Al zijn er wel wat gebroken nachten aan vooraf gegaan.

Dit gaan we maken op het creatieve plein in Hal 7
De workshop is 5 euro en er zijn vele pakketjes te koop.

Verder hebben we nog hele leuke nieuwe producten welke nog niet in de webshop staan.



Bijvoorbeeld
 


Mooie klosjes, cotton ribbon en natuurlijk ook de leuke materialen & producten die je van bedijs gewend bent.

De stofknopen en mooi nieuwe garen uit Amerika zijn ook van de partij. Ik denk zomaar dat ik aan het eind van de beurs misschien nog maar een pakketje over heb voor mijzelf  -_0 ..
 

Kom je een flyer halen met gratis verzenden bij www.bedijs.nl

 
 



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook een blog hebt nu!! Ik ga je volgen hoor! Hoop dat je verder nog een geslaagde beurs gehad hebt, maar dat zal vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel leuk. Ik heb weer een heerlijke beurs gehad en kom zeker volgend jaar weer naar Den Bosch (hobby en handwerkdagen)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje plaatst